یک کم در باره وردپرس

من خودم از سر وکله زدن و پیدا کردن ابزار های جدید خیلی خوشم میاد واسه همین اینجا خیلی برام جذابه

اما بعضی از دوستام با فضای اینجا کنار نمی آن و به عبارتی اینجا رو دوست ندارند

یه چیزی که جالبه اینجا  پشتیبانیش خیلی کامله  و برای هر سوال مسخره ای هم جواب داره

آموزش هاش هم  به زبون خیلی ساده ای هست و اعتماد به نفس آدم برای ندونستن زبان انگلیسی رو از بین نمیبره  :-))

اما اگر کلا خوشتون نمیاد که برید متنهای خارجکی بخونید

این لینک جالبی هست لینکهای کناریشو هم سر بزنید مطمئنم خیلی از سواهاتون توش جواب داده شده

درباره ی وردپرس

http://blog.linkeman.ir/?p=542

درباره شباهنگام
درباره من هر چه که بخواهید بدانید موضوعاتی است نسبی که گلچین شده آنچیزی است که می خواهم بدانید پس چیزی از خود نمیگویم من را از نوشته هایم بشناسید

5 Responses to یک کم در باره وردپرس

  1. راحيل says:

    نميدونم چرا ولي من كه كلا نتونستم با محيطش ارتباط برقرار كنم. هنوزم درگيرشم

  2. lili says:

    واي خدا ليلا چقدر حوصله داري …منم دلم ميخواد اسمايلي داشته باشه وبلاگم هم تو قسمت نظرات هم پست تازه . اگه ياد گرفتي واسه منم درست ميكني ؟ من اصلا سرم در نمياد تو اينا . بگو پسوردمو اس بزنم برات …اگه ديدي حالشو داري و بلدي …راستي اون دكتره واسه كودكانو شمارشو ميخواستم …امروز ميخواستم بهت بزنگم …از بس كاراي اداري دارم نميتونم تلفنو هي مشغول كنم …شماره دكترو وساه يكي از دوستام كه بچه داره ميخوام ..مرسي عزيزم ميبوسمت

  3. پرستو says:

    منم نمیتونم با ورد پرس راحت باشم بلاگفا با اینکه حاشیه زیاد داره اما راحتترم توش
    اینجا اخه چرا شکلک نداره خب همین نقطه ضعفه دیگه جیگیلی

بیان دیدگاه