آرتا

خیلی حرف دارم برای گفتن اما هر کدومش یه جوری باید سانسور بشه تا نوشته بشه همون بهتر بی خیالش بشم این پست یه پیش نویسه که هر روز یه اتفاق رو توش مینوشتم تا بشه یه پست بدرد بخور
امشب دیدم خوب از توی این 10 12 تا میشه چند تا ماجرای بامزه رو در آورد گفتم همینم غنیمته
اولیش یه ماجرای +داره که خودمون کلی باهاش خندیدیم اونم این تبلیغ ل اج ر باکس طلایی هست که یه یارویی میاد با یه سگ سیاه و بعدم یه عقاب رد میشه و مقدار متابهی سکانس های بیربط و بعدم توضیح واضحات حالا فکر کن پسرک عاشق این تبلیغ شده اند وبه داداش ما میگه دایی جون کانال رو عوض نکن این لا یجر باکس طلاییه داداش منم عصبانی گفت ارتا نشنوم دیگه تکرار کنی این به درد شما نمیخوره پسرک من با یه قیافه معصوم رو کرد به داداش بنده و گفت :نه دایی جون مال منم هست خودش میگه مخصوص اقایان 🙄
ارتا یه موبایل داره که مارک اریکسونه از نسل اولین دوره های گوشی که مال مییید بود برای خودش یه زنگ موبایل انتخاب کرده که یه شعره خودش می خونه»دنیاتو میخوام» بعدم گوشی رو برمیداره درش رو باز میکنه و جدی میگه بله؟؟؟؟
یه روز هی میخوند و و گوشیشو بر نمیداشت گفتم آرتا چرا گوشیتو برنمیداری مرکیییته میگه ولش کن بذار میس بیفته 😯
همون شب من با خنده بهش گفتم این زنگ موبایلت تکراری شده عوضش کن یک کم مسخره بازی در آورد و ی ی ههه و اااااوووو کرد که اینا خوبه؟؟؟ گفتم نه آهنگ مستر بینو بذار خیلی جدی میگه مامانی از گوشیم پاک شده با اینترنت برام بیارش با بولوسش کن !
البته یکی دو ثانیه طول کشید تا بفهمم منظورش بلوتوثه 💡
کلا آرتا خیلی خیلی تو شناخت موزیک با استعداد و گوش خیلی قوی ای داره درست برعکسش شدیدا در حفظ کردن یه شعر خنگوله بچم 😕 !
یه مراسمی بود که بچه ها باسازهای ارف تو یک خیریه اجرا داشتند من هم میخواستم آرتا این مرسم رو ببینه و بعد اجر ا ببریمش پیش استاده تا آرتا رو چک کنه کلی با ذوق و شوق میگم ارتا خیلی قشنگ میزنن مگه نه؟؟ یه نگاه عاقل اندر سفیه به من کرد و گفت آره قشنگ میزنه بلی (ولی)من کلاسشو نمیرم هنوزم موندم این جوجه از کجا دست منو خوند 😐
تو این ایام آکادمی موسیقی گوگوش هم یه اتفاق بامزه افتاد داشت تبلیغ این برنامه رو نشون میداد یهو فینگیل ما اومده میگه مامانی میدونی اغروان باخت؟؟؟
گفتم چی؟؟ کی باخت؟؟ میگه :اغروان دیگه، باخت!!! چون خارجی خوند 8)
و یکی دیگه بگم و برم بقیش باشه برای بعد
این پسرک من شدیدا یوناتان شیردله یعنی کافیه یه صدای کوچیک نا آشنا بیاد تا 3 متر بپره مهم نیست که آهنگ خاموش شدن ویندوز باشه یا سوت زودپز بنده!!
منم یه شب مشغول آشپزی برای اینکه آرتا نترسه سوپاپ زود پزو آروم آروم باز میکردم حرکت دست من یه جوری شد که این صدای بخار ریتم گرفت که یهو آرتا تو هال شروع کرد به رقصیدن تازه دستور بعدی میدونی چی بود؟؟
مامانی حالا تندش کن!!! :mrgreen:

درباره شباهنگام
درباره من هر چه که بخواهید بدانید موضوعاتی است نسبی که گلچین شده آنچیزی است که می خواهم بدانید پس چیزی از خود نمیگویم من را از نوشته هایم بشناسید

4 Responses to آرتا

  1. ژاسمین says:

    اون اولیه که داییش دعواش کرد راستش منم نمی دونم چیه دی:! البته یه حدسایی میزنم

    و کیمیا دوست هم خونه ای من خیلی ناراحت شد چرا ارغوان باخت

  2. راحيل says:

    به فداي اين جيگر برم خودم…….

    يه عالمه بوس نثار لپهاش ….

    يه بغل محكم واسه جيغ در آوردنش.
    و يه گاز باز از لپهاش يه عالمه هم خدا واست حفظش كنه اين جيگر لارجرباكسي رو(نيش تا پشت گوش باز)

  3. بانو says:

    ببین من چرا تا امروز این پستها رو ندیده بودم ( این دو تای آخری .)
    گاز گازی شده این آرتا .مراقبش باش !

  4. پرستو says:

    باهوشه
    دوستش دارم بخاطر هوشش
    مطمئنم اینده ی خوب و روشنی داره

بیان دیدگاه