اندر معایب فضولی در جاهای ناشناخته

ای بابا چه مرگش شده این وبلاگ من قالب هام لود نمیشن
بعد نوشت:راویان اخبار و ناقلان آثار آنچنانکه در بخش گفتمان ورد پرس فرمودند اینه که قالب های ورد پرس جان فیل خیس هستند
نه خدائیش م م ل ک ت ه داریم؟؟؟ 😆

درباره شباهنگام
درباره من هر چه که بخواهید بدانید موضوعاتی است نسبی که گلچین شده آنچیزی است که می خواهم بدانید پس چیزی از خود نمیگویم من را از نوشته هایم بشناسید

13 Responses to اندر معایب فضولی در جاهای ناشناخته

  1. heli says:

    اندر محاسن(یا همون ریش) فضولی در جاهای ناشناخته, اینجا» دوست داشتن»( نخستین کسی باشید که این نوشته را دوست دارد) را فشار دادیم 🙂
    اما ورد پرس از ما فضول تر بود!

    پ.ن.: راه تایید کامنت را, چشمیم!

    • دو روز برای ورود فیل خیس بودیم نمیشد بیاییم و تایید بدیم
      برای دوست داشتن جگر جان باید اکانت داشته باشی الکی که نیست اینجا ورد پرسه خیلی خیلی خیلی مهمه و جدی!! شازده کوچولو رو که یادت میاد؟؟؟

      • heli says:

        شازده کوچولو رو ولش کن، بزرگ شد با اسب سفید رفت پی‌ کارش.
        بگو اکانت چیه؟ امان ازدست وبلاگ هاتون! پریسا که همچین کرده که ۱سال سمت وبلاگش نمی‌شه رفت. ویزا هم اینقدر سخت نمیدند. صد بار دعوتنامه داده، نمی‌شه که نمی‌شه.
        یکی‌ میگه اینجا من هرچی‌ بخوام میگم، فقط خودم می‌تونم فحش بدم، حتی اگه خواهر و مادر باشه، شما هم دور از جون(اینو من گفتم)مثل بز نگاه کنید. .یا میگه: آی‌ آدم عقده‌ای فلان شده, نیا وبلاگ منو بخون، تو که فرهنگ نداری!!!(یاد اون جوک افتادم که مادر به بچه‌اش گفته بود مامان جون فحش نده اون هم جواب داده بود، من فلان…..) .یکی‌ دیگه از مجازات محرومیت لینک کردن, حرف میزنه………………….!
        البته این مثال‌های آخری خدا رو شکر تو وبلاگ شما چند نفر نیست.شما‌ها فقط دز قرتی بازی تون زیاده.
        (یکی‌ بیاد منو از برق بکشه. میشد تاپیکش کنم;-)

        پروفایل وبلاگ تورو چند بار خوندم، خیلی‌ قشنگه.

      • فکر کنم این قابلیت مال کساییه که تو خود ورد پرس هستند چون وقتی من رو نوشته ای لایک میزنم (البته در خود پست نه نظر ها) مشخصات من از آواتارم تا آدرس سایتم رو همون شکلکه نشون داده میشه انگار بگه فلان وبلاگ ورد پرس از این نوشته تو خوشش اومد اما تاحالا امتحان نکردم از کاربریم خارج بشم هم اتفاقیمی افته یا نه
        اما واسه اینکه مطمئن بشیم یه کاری کن تو سایت آواتار برای ایمیلت عکس انتخاب کن و اینبار که نظر میدی ایمیلتم بذار و مشخصات خودتو ذخیره کن تو بخش نظرات ببین اینبار فرقی میکنه؟؟
        ببخش که به تو میگم چون من با هر دو ایمیلم اکانت اینجا رو دارم نمیتونم امتحان کنم(یکشو برای ثبت نام دادم یکی هم برای نمایش عمومی)

  2. heli says:

    اندر محاسن(یا همون ریش) فضولی در جاهای ناشناخته, اینجا” دوست داشتن”( نخستین کسی باشید که این نوشته را دوست دارد) را فشار دادیم:-)
    اما ورد پرس از ما فضول تر بود!

    پ.ن.: راه تایید کامنت را, چشمیم!

  3. بانو says:

    ای شبی دیوانه .مردم بس که خوندم فیل خیس و زور زدم تا فهمیدم یعنی چه .

  4. سمیه says:

    سیلام 9 ساله شدنتون مبارک باشه
    اخی چه هدیه خوشگلی من عاشق گلم اما عمرش کمه وقتی پژمرده بشن بخوام بندازم دور میشینم یه یه ساعتی اشک تمساح میریزم

    جریان این فیل خیسه چیه ؟
    وبلاگتان لود نمیشود درست و حسابی
    مهم نوشت تان است که میخوانیم

    • فیل خیس همون فیلیه که تر زده یا همونی که میگه مشترک فلان فلان شده غلط میکنی بری این سایتو ببینی 😆
      دلیل به هم ریختن قالب اینه که یکی از مسیر های اصلی سرور رو فیل خیس کردن عکسای قالب لود نمیشن
      تازه صفحه ورد هم همین بلا سرش اومد که فعلا موقتا باز شده

  5. مجددن وبلاگم فیلتر شد :دی
    این آدرس جدیدمه http://miss-saba.blogfa.com/
    لطفا» آدرس لینکم رو تعویض بنماید
    ممنون

  6. راحيل says:

    آخي نازي….

    پس بايد با همين قالب بشناسيمت….

    فيل خيس رو خوب آمدي ..كلا قشنگ گراهمون كردي…

  7. خلاف جهت عقربه های ساتعت says:

    سلام چطوری تو؟

بیان دیدگاه