هستم اگر میروم

مهم در تفاوت دیدگاه هاست
اما برای من رویای نبودن به اندازه تمام بودنهایی که اجباری است
زیبا و سکر آور است
مهم نهادی است که مرا اینچنین نا پایدار ومعلق نگاه داشته
پیش خودمان بماند رمز جذابیتم را در آن میدانم
حداقل برای خودم
هر چند که هیچ نباشم و نداشته باشم
زندگی کردن بسان من بد نیست
اما اخلاقیاتی می خواهد در خور من
ویا بی اخلاقی همسان من
چونان بند بازی که پا بر بند مینهد با چشمان بسته و در هیجان اینکه گام بعدی آسمان نباشد؟؟؟
هستم اگر می روم
گر نروم نیستم
پ ن: من بچه خورشیدم امروز بیرون بودم خورشید با تمام وجود بهم تابیده! فوتون فوتون پرم کرد از انرژی هاش اما یک کم سردرد رو چاشنی گذاشت برام
لحضه های خوبی براتون می خوام
به سبک یه دوست خوب huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuug

درباره شباهنگام
درباره من هر چه که بخواهید بدانید موضوعاتی است نسبی که گلچین شده آنچیزی است که می خواهم بدانید پس چیزی از خود نمیگویم من را از نوشته هایم بشناسید

بیان دیدگاه