من یک زن هستم

این فقط یه دسته بندی از نوشته هام نیست
روز به روز زنانگیم بیشتر داره خودشو نشون میده
معلومه که منظورم اندامهای زنونه نیست چون دیگه کار از نشون دادن گذشته همشون در حال حاضر تو آفسایدن
منظور من روحیاتیه که سالها سرکوب شدن و الان خیلی بامزه و بی مزه نمود پیدا میکنند
من این روز ها یه موجود لوس از خود راضیم که دلم میخواد ناز کنم -هرچند که شتر در خواب بیند پنبه دانه-واحساس کنم ضعیف شدم
دلم زودتر میسوزه و اشکم راحت تر میریزه
کمتر از گفتن خسته شدم و یا نمیتونم رنج میبرم
بهم بر نمیخوره یه جوجه فوکولی ازم سبقت بگیره و موقع سبقت تو ماشینو نگاه کنه هرچند هنوز فحشای خواهر مادرم واسش به راهه
این روزها زن بودن من خیلی داره خودشو بهم نشون میده کمری که موقع بستن کمربند پالتو به چشمم میاد چکمه بلندی که تا زیر زانوئه و تو شلوار لی بهت یاد آوری میکنه هی دختر کفشت خانومیه ها از بوت و کیکرز خبری نیست
کفشت و کیفت ست میشن از چرم قهوه ای
این روز ها ظرفها رو که میشورم فکر نمیکنم مییییییید داره چه غلطی میکنه وقتی من مجبورم این کارای پست رو انجام بدم
دلم برای آرتا تنگ می شه از بغل کردنش لذت میبرم
این روز ها من زنم
هنوز یک افسرده روان پریش ام
اما زن بودنم آزارم نمیده
یک زن 35 ساله ام  که موهاشو کوتاه کرده و تو چشماش رو میکشه  و 35 سالشه !!!حتی اگر قیافش بی بی فیس باشه

IMAG0029-1

درباره شباهنگام
درباره من هر چه که بخواهید بدانید موضوعاتی است نسبی که گلچین شده آنچیزی است که می خواهم بدانید پس چیزی از خود نمیگویم من را از نوشته هایم بشناسید

4 Responses to من یک زن هستم

  1. Rahil says:

    وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خیلی قشنگ توصیف کردی حالت رو.
    یعنی میفهمم چی میگی.
    [[من این روز ها یه موجود لوس از خود راضیم که دلم میخواد ناز کنم -هرچند که شتر در خواب بیند پنبه دانه-واحساس کنم ضعیف شدم
    دلم زودتر میسوزه و اشکم راحت تر میریزه
    کمتر از گفتن خسته شدم و یا نمیتونم رنج میبرم]]

    دقیقا همینه که میگی.
    فکر میکنی این حسها الان واسه بلوغ جوانی باشه؟
    من که هی به خودم روحیه میدم میگم اینا هم بخاطر همین بلوغه است.
    اون زمانها که بچه بودیم موقع بلوغ جوش میزدیم الان این حالات بهمون دست میده. غصه نخور.
    باز خوش به حالت تو کمر پالتوتت بسته میشه من که هی میخورم میخوابم دارم گامبو میشم همونم به چشمم نمیاد.

    شباهنگام هی بیا بنویس . من که ااین چندتا پست آخرت هی ذوق مرگ شدم وقتی میخوندم مطالبت رو.البته همیشه از خوندن مطالبت خوش خوشانمون میشه . یه عالمه بوس اسپایدرمنی

  2. تلخك says:

    فکر کنم من هم دارم زن میشم پس

بیان دیدگاه