آره منم دوستت دارم

موضوع چه ربطی داره ؟
هیچی جز به مغز گه گرفته من که همیشه اون خاطره هایی که تا اعماق تهتو می سوزونه یهو برات ریپلی میشه
تو بگو امشب قرار دکتر دارم یادش میره بعد یادش می افته همینجوری که پارسال همین موقع یکی باد معده اش صدای بدی داشت
والا به قرعان
خوب بگذریم که بعد این بیمارستان رفتهای پی در پی برای بابا و مهرداد و عمو حالا یاد خودم افتادم
باید برم به خودم برسم ببینم این گوش پرده سوراخ شده چی میگه :))
دلم می خواست بنویسم
زیاد بنویسم
حتی طولانی
اما اگر این اعضای پایین تنه میذاشتن خیلی خوب بود

درباره شباهنگام
درباره من هر چه که بخواهید بدانید موضوعاتی است نسبی که گلچین شده آنچیزی است که می خواهم بدانید پس چیزی از خود نمیگویم من را از نوشته هایم بشناسید

9 Responses to آره منم دوستت دارم

  1. راحیل says:

    هی هی هی امان از این خاطرات لاکردار که دست از سرو کله ی آدم بر نمیدارن. بعدش هم یه خورده به خودت برس خوووووووووووووووووووووووووووووووووووو

  2. rohaleh says:

    نمیدونم چرا فکر کردم امروز نوشتی‌، برای همین, الان اومدم اینجا. اول خوندم بعد تاریخ رو دیدم. هرچند که با وقایع می‌خوند ولی اینکه همین امروز باشه برای خودم هم جالب بود. شاید ایمیلی که برام دادی رو خوندم ، حس کردم تو هم شاید بعد از خوندن اون ویر نوشتنت گرفته باشه.
    درضمن یک یاد آوری برای رعایت نظم: گوش -عمو، گوش -دندون- بابا- عمو ، بابا- دندون -گوش، بابا- مهرداد- گوش- دندون ، مهرداد -گوش- دندون، گوش- دندون

  3. گنجفه says:

    گوش جزو اعضای پایین تنه بود؟؟ ای دل غافل

  4. با تشکر فراوان از مطالب خوبتان دوست عزیز

  5. نیلپر says:

    خوب بود ادمین

بیان دیدگاه