دوست ٍمن

آقاجان ما که موندیم تو این بزرگ شدن بچه ها!!!!!!!!!!۱

هر دم از این باغ بری میرسد

پسرک ما رفته تو تریپ دوست بازی!

هرکی از کنارمون رد میشه میگه مامانی این دوست منه؟

نمکی آیفون رو میزنه میگه مامانی دوست من اومده خونمون؟

بابایی؟ تو دوستمی؟

پریروز داشتم وبلاگ آرتا رو می خوندم میگه مامانی این که عکس دوست منه!!!

کلی بچم ذوق کرده بود تازه یه خاطره هم از اون موقع تعریف کرد که برای مامان آرتا اس ام اس کردم

خلاصه بی حرفی و دپرسینگ ما تموم شده و دوباره رو سیکل سر و صدا هستیم

اینجا ایران است

صدای ما رو از خونمون میشنوید

درباره شباهنگام
درباره من هر چه که بخواهید بدانید موضوعاتی است نسبی که گلچین شده آنچیزی است که می خواهم بدانید پس چیزی از خود نمیگویم من را از نوشته هایم بشناسید

9 Responses to دوست ٍمن

  1. سمیه says:

    سلام
    من عاشق بچه هایی هستم که هیچی نمیدونند دارن می افتن تو خط یادگیری
    شده جریان خواهر زاده شوهرم
    خواهر شوهر برده بود مهد ثبت نامش کنه میگه هر کی از کنارش رد میشد میگفت مامان ببین دوست منو طفلک اومده بود خونه تعریف میکرد امروز کلی دوست پیدا کردم حالا چجوری بودن دوستاش فقط از کنارش رد میشدن و بهش نگاه میکردن
    شاد باشی

  2. مامان آرتا says:

    خوشحال میباشیم که به حال خویش برگشته میباشیم! آرتا هوووووووووووووووووو منم دوستتم ها !یادت نره ! شیطون بلا کلی به حرفش خندیدم!

  3. مهری says:

    بده بچه اینقده مهربونه؟

    این چند سال رو عیب نداره ولی بعدش دیگه دوست بازی خطر داره یه وقت شازده رو گول میزنن میبرن دوران شیرین مادر شوهریت شروع میشه

  4. سلام

    من هنوزم اینقدر کار دارم امروز جهیزیه داداشم رو می برن خدا به خیر کنه

    امیدوارم حالت همیشه همیشه خوب باشه مواظب خودتون باشین

  5. قربونه این پسر بااحساس

  6. بانو says:

    جیگر تو پر سر و صدا و اون گل پسر شیطون .ببوسش .

  7. رها says:

    درود بیکران به ارتای نفس

  8. سروش says:

    درود بر شب شبی
    اینقدر آمار اینو اونو گرفتی از نی نی غافل شدی حالا باید آمارشو بگیری

    لینک شدی مامی

بیان دیدگاه