ســــــــــــــــــــــــــــــــــــلـام برفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اولین برف هم اومد
خوشگل و سفید و خجالتی!
چرا هر سال از دیدنش خوشحال میشیم؟؟
هرسال واسم تازگی داره
انگار بار اولمه

درباره شباهنگام
درباره من هر چه که بخواهید بدانید موضوعاتی است نسبی که گلچین شده آنچیزی است که می خواهم بدانید پس چیزی از خود نمیگویم من را از نوشته هایم بشناسید

7 Responses to ســــــــــــــــــــــــــــــــــــلـام برفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

  1. ساسان says:

    ولي چه زود بند اومد

  2. آخی. چه بامزه! خجالتی! تا حالا اینجوری در مورد برف فکر نکرده بودم! من که امسال هنوز برف ندیدم. ولی حس معرکه ایه. بخصوص وقتی یه برف پر و سنگین میاد و از پشت شیشه می بینی کل خیابونا سفید شدن.

  3. بهار says:

    هر سال برف میاد و بازم همیشه و هر سال تازگی داره یه عالمه …یه عالمه …برف سفید و خجالتی ..چه تعبیر نابی دختر ..عاشق برف و زمستونم من دختر زمستونم ..قربونت برم عزیزم ..دلم برات تنگیده یه عالمه ..آرتا جیگرتم ببوس دو علمه ..

  4. رها says:

    من هنوز برف تو منطقه خودمون نديدم!!! منم دلم برف ميخواد خوب!!!

  5. رها says:

    اينجا تهران محله ستارخان و ما همچنان برفي نديديم

  6. خوبهما که نمی بینیم اینجا

  7. mersad says:

    دیگه دل و دماغی واسه برف و برف بازی نمونده من مشکل و ریشه یابی کردم که چرا نمی دونیم لیلی خواجه بود! چون لینکت نکردم تو ریدر هم ندارمت واسه همین یه موقه ها که کامنت خصوصیا و می بینم کامنت تغییر مکان تو هم می بینم :ی بالاخره خوب می شیم در کل!

بیان دیدگاه